vrijdag 25 januari 2008

Dagje sauna


Zo, vandaag een heerlijk dagje naar de sauna in Putten geweest met mijn moeder en zusje. De dag begon niet zo geweldig, want omdat onze auto nog steeds stuk is, moest ik met de trein. De bus was wat later, kaartjes automaat bezet, en uit eindelijk net de trein gemist. Half uur later dan afgesproken kwam ik in Putten aan. Gelukkig vonden mijn moeder en zusje dat minder erg dan ik zelf, en we hebben de hele dag heerlijk genoten. We zijn lekker ontspannen, hebben weer een zacht velletje en zijn er uit wie een dikkere buik heeft :) (toch An?) Terug weer rennen naar de trein, maar dit keer net wel gehaald gelukkig. Bij overstap deze Duitse trein. Roept herinneringen op aan zo'n 12 jaar geleden (WHAAT, ben ik al zo oud?!) Toen ik een weekend naar Duitsland ging en straal verliefd werd op Ingo. De cd die hij voor me maakte koester ik nog steeds. Heb hem daarna nooit meer gezien, maar het was een lekker gevoel, en bovendien erg goed voor mijn Duits. Maar ben weer bijna in Almere, morgen weer om 10.15 op de fiets bij de RPM les (spinning). Eens kijken of er nog wat zweet over is!

Geen opmerkingen: