zondag 23 maart 2008

Vrijgezellig


Om 2 uur moest ik bij Mignon oppassen op de kinderen. Dacht ik... In mijn agenda stond keurig half 1, maar in mijn hoofd helaas niet! Om 1 uur stonden dus ineens 2 vriendinnen uit Zoetermeer voor de deur! Ik ben gauw onder de douche gesprongen, en daarna werd ik door mijn vriend 'ontvoert' naar de Gamma. Het is en blijft een man hè? Na een tijdje werd hij gebeld, en bracht hij me weer thuis. Het hele huis was versierd met slingers en ballonnen, en er waren allemaal vriendinnen. Ik werd op een stoel gezet en kreeg erg leuke en grappige kadootjes. Daarna gingen we bonbons maken. Voor mij als choco-holic een droom die uit kwam! Daarna kwam er een man, maar ik plaats van te strippen ging hij een tarotspel met ons doen. Erg leuk! Daarna nog een paar cocktails gemaakt, en werd ik vrolijk, als bruid aangekleed en opgemaakt. Op naar het centrum van Almere. Daar moest ik de zelf gemaakte bonbons uitdelen aan iedereen die we tegen kwamen, in ruil voor een zoen. Toen hebben we heerlijk gegeten, en gefeest in Cheers en later in de Anno. Een waardig afscheid van mijn vrijgezellen leven! Meiden, ontzettend bedankt, het was echt geweldig!

Geen opmerkingen: