woensdag 20 augustus 2008

Au!


Maandag is mijn schouder uit de kom geschoten. AU!!
Het regende, dus is besloot met de bus naar t station te gaan in plaats van met de fiets. Wat ik niet wist is dat de klok 7 min achter liep, en de bus reed mooi voor mijn neus weg!
Dan maar met de auto.
Dus terug naar huis gelopen en de autosleutels gepakt. Stapte in, en wilde de paraplu naast me neer leggen, en toen gebeurde het. Eerst kreeg ik hem niet terug er in, maar later lukte dat gelukkig toch. Maar wat een pijn!
De dokter kon niets doen, en moet proberen het met fysio therapie beter te krijgen. Als dat niet lukt moet het geopereerd worden. Maar moet nu eerst rust houden en zit dus thuis. Het is mijn rechter schouder en kan dus echt helemaal niets doen. Dus mijn man moet nu alles doen! Dat is dan wel weer lekker.
Toch verveel ik me wel erg! Heb al 5 nieuwe Pokemon gevangen, maar ook dat gaat vervelen...
Maar er is er 1 heel erg blij dat ik thuis zit... Gino!

Geen opmerkingen: